15 czerwca 2015

Niedziela dla włosów.



Hej, hej, hej (◍’౪`◍)ノ゙

Dzisiaj niedziela dla włosów, chociaż jest już późny poniedziałek, ale ćśś...

W niedzielę przeprowadziłam eksperyment zainspirowana użyciem butelki do olejowania na mokro znalezionym na moim ostatnio ulubionym blogu - sophieczerymoja.

Coś mnie napadło i postanowiłam trochę poeksperymentować. Do prawie pełnej butelki 1,5l dolałam "na oko" oleju Dabur Vatika i ok. 2,5 łyżki miodu, który jest humektantem, a więc nawilża. Potem wszystko dokładnie wstrząsnęłam i zaaplikowałam powoli z butelki na wstępnie umyte włosy (podczas mojego chorowania były trochę "przetrzymane" i wyglądały naprawdę okropnie) i zostawiłam tak na ok. 1 godzinę. Następnie znów umyłam włosy. Niestety przesadziłam z ilością na skalpie i potem nie mogłam go domyć z oleju :D Potem już niczego nie używałam tylko zabezpieczyłam końce "Kuracją z olejkiem arganowym" z Marion. Niestety nie mam zdjęcia, było już bardzo późno, ale włosy były mięciutkie i ładnie błyszczały. Muszę jeszcze kiedyś spróbować.



Dzisiaj natomiast w ramach następnego eksperymentu nałożyłam na włosy trochę mojego ulubionego oleju Dabur Amla oraz Maskę Mleczną Mila, która leżała zapomniana, a przecież również ją lubię :) . Nie jestem pewna jak to jest z nakładaniem takiego combo, ale próbuję na sobie różnych rzeczy i sposobów. Potem umyłam włosy i na koniec nałożyłam jeszcze na chwilę odzywkę Nivea Long Repair i zabezpieczyłam końce. Włosy wyschły same. Generalnie włosy wyglądają ładnie i zdrowo, ale jakiegoś wielkiego efektu wow też nie ma.

Tym razem mam zdjęcia, ale było już późnawo i pochmurno, także wyszły dość słabe. Na niektórych jest mocno podkręcone ISO, żeby jak najlepiej oddać wygląd włosów, poprawiałam również delikatnie kontrast.






7 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. A mi zawsze wydawały się raczej przeciętnie gęste ;D

      Usuń
  2. Piekny kolor wlosow! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że na kolor nie narzekam;)
      Dziękuję;)

      Usuń
  3. Piękne masz te włosy, ja na swoje nie narzekam ale mam bardzo cienki i zazdroszczę wszystkim objętości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierwszym zdjęciu wyglądają cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy wyglądają na bardzo zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blushy Bambi

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi