22 czerwca 2015

Niedziela dla włosów [2]

Nawet nie zauważyłam, kiedy nadeszła kolejna niedziela. Tym razem postanowiłam wypróbować płukankę z siemienia lnianego, która chodziła mi po głowie od jakiegoś czasu. Następnym razem chcę przetestować maskę.

Ten post znowu piszę w poniedziałek. Miałam napisać go wczoraj, ale wróciłam do domu bardzo zmęczona. Nie mogłam również naładować aparatu, ale mam nadzieję, że te zdjęcia z telefonu w miarę oddają wygląd włosów :)

Do szklanki wody dodałam łyżkę siemienia. Glutka gotowałam 15 minut na "wolnym" ogniu, ale chyba przesadziłam, bo wyszedł dość gęsty :D Potem dolałam do niego wody, tak, aby była trochę bardziej gęsta niż normalnie. Wszystko to robiłam podczas trzymania na głowie odżywki Nivea Long Repair ( muszę wybrać się na zakupy, bo i ona dobija dna) na uprzednio umytych włosach.

Po spłukaniu odżywki, włosy potraktowałam płukanką. Przez moją zbyt gęstą papkę musiałam niestety delikatnie wypłukać pozostałości, starając się nie zmyć glutka z reszty włosów.

Końcówki zabezpieczyłam kuracją z olejkem arganowym Marion i wysuszyłam włosy.

Już podczas mycia czułam, że zrobiły się śliskie i błyszczące. Takie też były po wysuszeniu - gładkie,
błyszczące, śliskie. Nie mogłam przestać ich dotykać ^^

Tak jak już wspominałam, następnym razem chcę wypróbować maskę z siemienia lnianego.





11 komentarzy :

  1. Szkoda że nie ma całych włosów ujętych zdjęciem ale i tak widać że są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję, ale mam nadzieję, że w końcu dojdę do składu z moim aparatem, albo wypożyczę sobie fotografa :) Generalnie to wyglądały podobnie jak w poprzednim poście (chamska reklama detected) :)

      Usuń
    2. No właśnie szkoda, że nie dałaś takiego zdjęcia całych włosów :) Ale nawet po tych widać, że są ładne ;)

      Usuń
  2. Przepiękne są te twoje włosy a ich blask mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blushy Bambi

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi