3 czerwca 2015

Początek



W końcu zabrałam się do tego pierwszego postu. Zastanawiałam się od czego zacząć. Pewnie najlepiej będzie od początku.


A więc może warto się przedstawić - jestem Natalia, już-prawie-nie słodka szesnastka,dziwna osoba uzależniona od kawy i internetu. Miłośniczka filmów animowanych, horrorów, anime, gier. Mól książkowy. Niezdarna, nieśmiała i niesamodzielna introwertyczka. Warto zaznaczyć, że introwertyki osoba nieśmiała to zdecydowanie nie to samo, ale ja jakoś łącze te dwie cechy. Tak mi się przynajmniej wydaje. :)


Właściwie nie bardzo wiem o czym chcę się tu produkować. Na pewno będę "włosomaniaczyć". Pewnie jakieś recenzje kosmetyków. Zobaczymy co z tego wyniknie. Mam nadzieję, że wytrzymam chociaż miesiąc - robiłam wiele podejść do bloga, ale tzw. słomiany zapał wygrywał.


Do zobaczenia w kolejnym poście ^^


Zostawiam tu piosenkę Priscilli z Wiedźmina 3, która ostatnio ciągle mi chodzi po głowie.




1 komentarz :

Copyright © 2014 Blushy Bambi

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi