1 lipca 2015

Płukanka pokrzywowa

Cześć! Ten post miał być kolejną NDW (cóż za różnorodność), ale stwierdziłam,  że skoro już jest wtorek, to mogę sobie darować :D

W poniedziałek oczyściłam włosy szamponem Achem Czarna Rzepa - ma bardzo prosty skład, w porządku do oczyszczania. Jest bardzo tani, za to fatalnie śmierdzi. Kupiłam z ciekawości :)

Następnie nałożyłam maskę, którą moja mama dostałą w prezencie : Mila - Hair Cosmetics, Maska intensywna do włosów z ekstraktem z winogron i D - Pantenolem. Myślę, że postestuję ją jeszcze trochę i napiszę osobny post.

Pokrzywa wzmacnia włosy, pomaga na wypadanie i nadaje im blask.


Płukankę przygotowałam następująco:

2 torebki pokrzywy zalałam wrzątkiem i zaparzałam w dzbanku podczas trzymania na włosach maski. Po ok. 30-40 min wywar przelałam do butelki 1,5 l i dolałam trochę wody. Zmyłam maskę z włosów i użyłam płukanki. Pod sobą ustawiłam miskę, żeby potem jeszcze zamoczyć na chwilę włosy. Na koniec odcisnęłam włosy i osuszyłam ręcznikiem (muszę się w końcu wybrać do lumpa po jakąś dużą koszulkę ^^) oraz zabezpieczyłam końcówki kuracją z olejkiem arganowym Marion.

Zdjęcia z wczoraj wyszły słabo, ponieważ było już dość słabe światło i telefon nie dał rady.
Nadrobiłam więc sesję dzisiaj. Teraz z kolei fociłam w południe i słońce było bardzo ostre.
Tak źle i tak niedobrze :D

 Po rozpuszczeniu z koka
        
W cieniu  
                                                                               

         
Zdjęcie autorstwa 6-letniego siostrzeńca :)
Po rozczesaniu - trochę puch :/

Hmm włosy nie wyglądają w sumie lepiej niż zazwyczaj, gorzej też nie. Wczoraj czułam świeżość na głowie, ale dzisiaj to już tylko wspomnienie - moje włosy muszę myć codziennie, przy dobrych wiatrach co drugi. Być może regularne stosowanie tej płukanki przedłużyłoby by nieco świeżość moich włosów. Trzeba spróbować :) Mam również skrzyp, więc taką płukankę też zrobię.

Oczywiście zioła miałam pić, ale moja systematyczność skończyła się na drugim dniu ( ̄︶ ̄;)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Blushy Bambi

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi